Szczegółowe dane komórki
I piętro, pok 107, 108, 109, 114, Urząd Miasta Puławy ul. Lubelska 5 24-100 Puławy
pok. 108, tel. 81 458 61 33
pok. 107, tel. 81 458 60 22 , 81 458 60 25
pok. 109, tel. 81 458 60 23
Zakres działania
1) obsługa merytoryczna i organizacyjna Rady Miasta, właściwych komisji Rady i radnych oraz nadzór nad obsługą komisji prowadzoną przez inne wydziały Urzędu;
2) zabezpieczenie potrzeb reprezentacyjnych Rady Miasta;
3) prowadzenie centralnego rejestru i zbioru uchwał Rady Miasta;
4) prowadzenie w postaci elektronicznej zbioru aktów prawa miejscowego stanowionych przez Radę Miasta;
5) prowadzenie rejestru klubów radnych;
6) prowadzenie ewidencji składu osobowego Rady Miasta i komisji;
7) prowadzenie ewidencji dokumentów wpływających do Rady Miasta i jej komisji oraz przekazywanie właściwym adresatom do rozpatrzenia;
8) kontrola właściwego obiegu dokumentów związanych z pracą Rady Miasta i jej komisji;
9) sporządzanie protokołów z sesji oraz właściwych komisji Rady Miasta;
10) przekazywanie interpelacji i wniosków z sesji oraz wniosków z posiedzeń komisji Prezydentowi Miasta;
11) organizowanie szkoleń radnych;
12) współpraca z Przewodniczącym Rady Miasta w przygotowaniu w oparciu o zebrane propozycje projektu rocznego planu pracy Rady;
13) współpraca z przewodniczącymi komisji przy przygotowaniu rocznych sprawozdań z pracy komisji;
14) nadawanie biegu zgłoszonym skargom i wnioskom mieszkańców;
15) obsługa biurowa i prowadzenie rejestru Honorowego Obywatelstwa Miasta i Medalu „Za zasługi dla Puław”;
16) sporządzanie listy wypłat diet dla radnych;
17) zabezpieczenie realizacji obowiązku radnych dotyczącego składania oświadczeń o stanie majątkowym;
18) wykonywanie prac związanych z wyborami ławników sądowych;
19) obsługa merytoryczna i organizacyjna Młodzieżowej Rady Miasta.
Źródło: Regulamin Organizacyjny dla Urzędu Miasta Puławy.
Pracownicy
e-mail: malgorzata.gorgol@um.pulawy.pl, radamiasta@um.pulawy.pl, I piętro pok. 114, tel. 81 458 60 20