Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Puławy

Logo - Urząd Miasta Puławy

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Urząd Stanu Cywilnego
Kierownik
Adres komórki
Urząd Stanu Cywilnego, ul. Piłsudskiego 83, 24 - 100 Puławy
Telefon
81 458 61 65 - Kierownik - Dorota Lisowska
81 458 61 68 - Z-ca Kierownika
81 458 61 66 - Z-ca Kierownika, rejestracja urodzeń
81 458 61 67 - Rejestracja zgonów
81 458 61 68, 81 458 61 69 - Wydawanie odpisów
Fax
81 458 61 98
Email

Informacje dodatkowe

Zakres działania

  

  1. dokonywanie rejestracji stanu cywilnego w rejestrze stanu cywilnego w formie aktów;

  2. aktualizacja zmian w aktach stanu cywilnego w rejestrze stanu cywilnego;

  3. przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego;

  4. sporządzanie protokołów urodzeń, małżeństw, zgonów;

  5. dokonywanie rejestracji danych oraz usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL;

  6. występowanie z urzędu o nadanie nr PESEL;

  7. występowanie z urzędu o zmianę nr PESEL;

  8. wydawanie zaświadczeń o nadaniu nr PESEL;

  9. przechowywanie ksiąg stanu cywilnego i aktów zbiorowych przez okres 100 lat (księgi urodzeń),  80 lat (księgi małżeństw i zgonów);

  10. przyjmowanie oświadczeń o uznaniu ojcostwa, nadaniu dziecku nazwiska oraz o zmianie imienia;

  11. prowadzenie rejestru uznań ojcostwa;

  12. składanie zleceń do urzędów stanu cywilnego dot. przeniesienia aktów do rejestru stanu cywilnego;

  13. przyjmowanie zapewnień o nieistnieniu przeszkód do zawarcia małżeństwa;

  14. przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński i wyborze nazwiska;

  15. przyjmowanie oświadczeń od osób rozwiedzionych o powrocie do nazwiska noszonego przed zawarciem małżeństwa;

  16. wydawanie zaświadczeń do zawarcia małżeństwa wyznaniowego ze skutkami cywilnymi;

  17. wydawanie zaświadczeń stwierdzających, że osoba zgodnie z prawem polskim może zawrzeć małżeństwo;

  18. wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym;

  19. wydawanie zaświadczeń o zamieszczonych lub niezamieszczonych w rejestrze stanu cywilnego danych dot. wskazanej osoby;

  20. wydawanie decyzji, odpisów aktów stanu cywilnego;

  21. dokonywanie rejestracji urodzenia lub zgonu, które nastąpiły poza granicami RP i nie zostały tam zarejestrowane;

  22. dokonywanie transkrypcji zagranicznego dokumentu stanu cywilnego;

  23. odtworzenie treści zagranicznego dokumentu stanu cywilnego;

  24. dokonywanie sprostowań i uzupełnień aktów stanu cywilnego;

  25. wydawanie decyzji o zmianie imienia i nazwiska;

  26. załatwienie korespondencji  krajowej i konsularnej;

  27. sporządzanie kart statystycznych dla GUS, przesyłanie danych statystycznych drogą elektroniczną;

  28. przygotowywanie wniosków o nadanie Medalu Za Długoletnie Pożycie Małżeńskie,

  29. organizowanie uroczystych jubileuszy;

  30. sporządzanie protokołów testamentu ustnego;

  31. prowadzenie archiwum.

 


Źródło: Regulamin Organizacyjny dla Urzędu Miasta Puławy


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Kierownika
Godziny przyjęć i nr pokoju:

Pokój nr 3


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 4


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Zastępca Kierownika
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 4


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 1


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój nr 2


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Administrator Administrator
Data wytworzenia informacji:
2019-06-06
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2019-06-06