Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Puławy

Logo - Urząd Miasta Puławy

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Organizacyjny
Adres komórki
Piętro 1, pokój 105, 118, 119 piętro 2, pokój 214 Urząd Miasta Puławy ul. Lubelska 5 24-100 Puławy
Telefon
pokój 105 sekretariat Prezydenta tel. 81 458 61 05
pokój 214 sekreteriat Wiceprezydentów tel. 81 458 61 04
pokój 118 tel. 81 458 61 07
pokój 119 Kadry 81 458 61 06
Fax
81 458 61 99
Email


Informacje dodatkowe

Zakres działania:

 
1) opracowywanie propozycji, opiniowanie i koordynowanie wdrażania zmian w organizacji Urzędu, w tym projektów regulaminów, instrukcji i pism okólnych Prezydenta dotyczących sfery organizacyjnej,

 

2) techniczna, organizacyjna i kancelaryjna obsługa kolegium Prezydenta oraz narad zwoływanych przez Prezydenta i Wiceprezydentów,

 

3) prowadzenie sekretariatów Prezydenta i Wiceprezydentów,

 

4) nadzór nad realizacją uchwał Rady Miasta,  zarządzeń Prezydenta oraz interpelacji, wniosków radnych  i komisji Rady Miasta,

 

5) opracowywanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta oraz z działalności Prezydenta,

 

6) prowadzenie rejestru upoważnień, pełnomocnictw, zarządzeń Prezydenta,

 

7) prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych w imieniu Gminy Miasto Puławy i Urzędu Miasta,

 

8) prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych,

 

9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,

 

10) nadawanie biegu zgłoszonym skargom i wnioskom, koordynacja  i kontrola terminowego ich załatwienia oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorczych sprawozdań,

 

11) prowadzenie zbioru przepisów prawa miejscowego,

 

12) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych miasta,  w tym ustalanie uprawnień ze stosunku pracy,

 

13) organizowanie przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników,

 

14) organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze,

 

15) organizowanie i nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej,

 

16) koordynowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,

 

17) organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,

 

18) załatwianie spraw emerytalnych i rentowych pracowników Urzędu Miasta oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych miasta,

 

19) nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych oraz przepisów dotyczących porządku i dyscypliny pracy w urzędzie,

 

20) zbieranie i przechowywanie oświadczeń majątkowych pracowników urzędu oraz dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych,

 

21) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom odznaczeń,

 

22) wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami naczelnych organów Państwa (Sejmu, Senatu, Prezydenta RP), wyborami do organów samorządu terytorialnego oraz przeprowadzaniem referendum,

 

23) prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych miasta,

 

24) organizowanie przyjęć interesantów przez Prezydenta i Wiceprezydentów,

 

25) prowadzenie dokumentacji związanej z przyznawaniem ryczałtów za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych,

 

26) szkolenie pracowników z zakresu BHP,

 

27) prowadzenie dokumentacji wypadków przy pracy,

 

28) zapewnienie przestrzegania przepisów BHP, a w szczególności:

a) wyposażenie w odzież ochronną,
b) urządzanie miejsc pracy zgodnie z obowiązującymi normami,

 

29) sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,

 

30) inicjowanie poprawy warunków BHP,

 

31) nadzór i koordynacja w zakresie realizacji prac społecznie użytecznych w gminnych jednostkach organizacyjnych,

 

32) wykonywanie prac związanych z aktywizacją zawodową bezrobotnych w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy,


Źródło: Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Puławy.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 106, I - piętro (wejście przez Sekretariat) tel. 814586105 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Łysiak Sylwia
Data wytworzenia informacji:
2005-07-26
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2019-06-06