Szczegółowe dane komórki
pokój nr 232 telefon 81 458 60 11
Zakres działania:
1) opracowywanie założeń oraz wytycznych w sprawie materiałów planistycznych dla miejskich jednostek organizacyjnych oraz komórek organizacyjnych Urzędu do opracowania projektu uchwały budżetowej;
2) opracowywanie założeń i wytycznych do Wieloletniej Prognozy Finansowej;
3) weryfikacja materiałów planistycznych oraz sporządzanie zestawień dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów;
4) opracowywanie projektu budżetu wraz z uzasadnieniem;
5) opracowywanie Wieloletniej Prognozy Finansowej, w tym prognozy kwoty długu oraz wykaz przedsięwzięć;
6) informowanie jednostek organizacyjnych o projektowanym, a następnie uchwalonym budżecie w części dotyczącej danej jednostki;
7) analiza planów finansowych wszystkich dysponentów budżetu;
8) przygotowywania planów finansowych z zakresu zadań zleconych;
9) przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie zmian budżetu oraz zmiany wieloletniej prognozy finansowej;
10) sporządzanie informacji o przebiegu wykonania budżetu, kształtowania się wieloletniej prognozy finansowej oraz przebiegu wykonania planu finansowego Gminnych Instytucji Kultury za I półrocze;
11) przygotowywanie sprawozdania rocznego z wykonania budżetu oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej wraz z częścią opisową;
12) weryfikacja oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań budżetowych;
13) weryfikacja oraz sporządzanie zbiorczych sprawozdań finansowych: bilansów, rachunku zysków i strat, zmian w funduszu oraz konsolidacja tych sprawozdań;
14) sporządzanie zbiorczych sprawozdań z dokonanych umorzeń oraz udzielonych ulg w ich spłacaniu od należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym;
15) analiza wykonania planów finansowych jednostek organizacyjnych;
16) analiza wpływu czynników zewnętrznych oraz wewnętrznych na dochody miasta;
17) analiza wykorzystania środków budżetowych w zakresie zadań własnych oraz zadań zleconych i realizowanych na podstawie porozumień;
18) analiza dochodów budżetowych według źródeł ich powstawania oraz podmiotów realizujących dochody;
19) prowadzenie spraw związanych z zaciąganiem zobowiązań z tytułu kredytów, pożyczek lub emisji obligacji;
20) analiza zadłużenia gminy;
21) prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową gminy.
Źródło: Regulamin Organizacyjny dla Urzędu Miasta Puławy
Pracownicy
Piętro 2 - pokój nr 231 (Skarbnik) Piętro 2 - pokój nr 232