Szczegółowe dane komórki
Nazwa komórki
Wydział Finansowo-Księgowy
Kierownik
Adres komórki
Parter: pok. 13 (kasa) II piętro: pok. 209, 210, 211, 233, 234 Urząd Miasta Puławy ul. Lubelska 5 24- 100 Puławy
Telefon
Kierownik: Renata Kołdej, p.233 tel. 81 458 6053
pok. 209: tel. 81 458 6050
pok. 210: tel. 81 458 6051
pok. 210: tel. 81 458 6054
pok. 211: tel. 81 458 6055
pok. 211: tel. 81 458 6049
pok. 234: tel. 81 458 6052
pok. 234: tel. 81 458 6076
pok. 209: tel. 81 458 6050
pok. 210: tel. 81 458 6051
pok. 210: tel. 81 458 6054
pok. 211: tel. 81 458 6055
pok. 211: tel. 81 458 6049
pok. 234: tel. 81 458 6052
pok. 234: tel. 81 458 6076
Fax
81 458 61 99
Email
Informacje dodatkowe
Zakres działania
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych Urzędu Miasta, a w tym:
a) prowadzenie ewidencji syntetycznej,
b) prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie rozrachunków:
- środków trwałych,
- wartości niematerialnych i prawnych,
- wydatków i kosztów,
- wydatków majątkowych – rozliczanie inwestycji zakończonych,
- udzielonych dotacji,
c) prowadzenie ewidencji i rozliczanie projektów finansowanych ze środków bezzwrotnych, w tym z funduszy strukturalnych,
d) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
e) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej,
f) prowadzenie obsługi kasowej urzędu,
g) windykacja dochodów budżetowych oraz egzekucja administracyjna,
h) sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz dokonywanie płatności za zakup towarów i usług,
i) prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczanie należnego podatku,
j) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
k) prowadzenie ewidencji opłat pobieranych przez Urząd,
l) sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania budżetu Urzędu,
ł) sporządzanie sprawozdań finansowych Urzędu, w tym: bilansu, rachunku wyników i strat oraz zmiany w funduszu,
m) sporządzanie sprawozdań statystycznych,
n) analiza wykonania dochodów i wydatków oraz stawianie wniosków w sprawie przeniesień budżetowych,
o) prowadzenie ewidencji prawnego zaangażowania wydatków bieżących oraz lat przyszłych,
p) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych,
r) przygotowanie dokumentacji do procedury przetargowej dotyczącej ubezpieczenia majątku gminy,
s) sporządzanie wykazu środków trwałych i wyposażenia do celów ubezpieczeniowych,
t) sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego,
u) prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową,
w) uzyskiwanie potwierdzeń sald od kontrahentów;
2. Prowadzenie księgowości w zakresie budżetu gminy, w tym:
a) prowadzenie ewidencji dochodów, przychodów i rozchodów gminy,
b) przekazywanie podległym jednostkom budżetowym środków na wydatki budżetowe,
c) rozliczanie podległych jednostek w zakresie ponoszonych przez nie wydatków i realizowanych dochodów budżetowych na podstawie ich sprawozdań finansowych, d) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań zleconych oraz sprawozdań z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostek samorządu terytorialnego,
e) sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania planu dochodów organu,
f) sporządzenie sprawozdania finansowego - bilans jednostki samorządu terytorialnego.
3) Obsługa finansowa Karty Miejskiej.
b) prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie rozrachunków:
- środków trwałych,
- wartości niematerialnych i prawnych,
- wydatków i kosztów,
- wydatków majątkowych – rozliczanie inwestycji zakończonych,
- udzielonych dotacji,
c) prowadzenie ewidencji i rozliczanie projektów finansowanych ze środków bezzwrotnych, w tym z funduszy strukturalnych,
d) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w zakresie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
e) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej,
f) prowadzenie obsługi kasowej urzędu,
g) windykacja dochodów budżetowych oraz egzekucja administracyjna,
h) sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym oraz dokonywanie płatności za zakup towarów i usług,
i) prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT oraz rozliczanie należnego podatku,
j) prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania,
k) prowadzenie ewidencji opłat pobieranych przez Urząd,
l) sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania budżetu Urzędu,
ł) sporządzanie sprawozdań finansowych Urzędu, w tym: bilansu, rachunku wyników i strat oraz zmiany w funduszu,
m) sporządzanie sprawozdań statystycznych,
n) analiza wykonania dochodów i wydatków oraz stawianie wniosków w sprawie przeniesień budżetowych,
o) prowadzenie ewidencji prawnego zaangażowania wydatków bieżących oraz lat przyszłych,
p) prowadzenie ewidencji wydatków strukturalnych,
r) przygotowanie dokumentacji do procedury przetargowej dotyczącej ubezpieczenia majątku gminy,
s) sporządzanie wykazu środków trwałych i wyposażenia do celów ubezpieczeniowych,
t) sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego,
u) prowadzenie spraw związanych z obsługą bankową,
w) uzyskiwanie potwierdzeń sald od kontrahentów;
2. Prowadzenie księgowości w zakresie budżetu gminy, w tym:
a) prowadzenie ewidencji dochodów, przychodów i rozchodów gminy,
b) przekazywanie podległym jednostkom budżetowym środków na wydatki budżetowe,
c) rozliczanie podległych jednostek w zakresie ponoszonych przez nie wydatków i realizowanych dochodów budżetowych na podstawie ich sprawozdań finansowych, d) sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań zleconych oraz sprawozdań z wykonania planu dochodów związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostek samorządu terytorialnego,
e) sporządzanie sprawozdań budżetowych z wykonania planu dochodów organu,
f) sporządzenie sprawozdania finansowego - bilans jednostki samorządu terytorialnego.
3) Obsługa finansowa Karty Miejskiej.
Źródło: Regulamin Organizacyjny dla Urzędu Miasta Puławy
Komórka nadrzędna
Pracownicy
Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik Wydziału - Zastępca Skarbnika Miasta
Godziny przyjęć i nr pokoju:
II piętro pok. 233, tel. 81 458 60 53
Metryka dokumentu
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Abramek Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2005-07-05
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2019-06-06