Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Puławy

Logo - Urząd Miasta Puławy

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
II Sesja Rady Miasta Puławy VIII kadencji (11 grudnia 2018r.)
Data utworzenia
2018-12-12
Opis

Informujemy, że dnia 11 grudnia od godziny 16:00 była prowadzona transmisja online II sesji Rady Miasta Puławy VIII kadencji .


 

Link do wideo z sesji: https://www.youtube.com/watch?v=jRD2pR8bb6k 

Porządek obrad:

1.      Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.    Przyjęcie porządku obrad.
2 a     Wysłuchanie informacji Zarządu Klubu Sportowego Wisła Puławy o trudnej sytuacji organizacyjno- finansowej klubu.
2 b     Przyjęcie apelu do Prezydenta Miasta, Starosty Puławskiego oraz Parlamentarzystów Ziemi Puławskiej.   
3.    Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miasta Puławy z 22 listopada 2018 r.
4.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.
5.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji skarg, wniosków i petycji.
6.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Budżetu, Gospodarki Miejskiej i Planowania Przestrzennego.
7.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Polityki Społecznej, Zdrowia, Rodziny i Porządku Publicznego.
8.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Promocji Miasta, Kultury i Współpracy.
9.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Oświaty i Wychowania.
10.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Sportu, Kultury Fizycznej i Turystyki.
11.    Podjęcie uchwały w sprawie powołania Komisji Mieszkaniowej.
12.    Podjęcie uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej na lata 2018-2026.
13.    Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta na 2018 r.
14.    Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia upoważnienia Prezydentowi Miasta Puławy do złożenia wniosku  o dofinansowanie przedsięwzięcia pn. „Strategia elektromobilności Miasta Puławy” ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego „GEPARD II – transport niskoemisyjny Część 2) Strategia rozwoju elektromobilności”.
15.    Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy gminy Miasto Puławy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego w Puławach na 2019 rok.
16.    Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Miasto Puławy „Sieroszewskiego - Reymonta”.
17.    Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie gminy Miasto Puławy.
18.    Podjęcie uchwały w sprawie upoważnienia wiceprzewodniczących Rady Miasta Puławy.
19.    Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Prezydenta Miasta Puławy Pana Pawła Maja.
20.    Przyjęcie informacji o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Miasto Puławy za rok szkolny 2017/2018.
21.    Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miasta i działalności Prezydenta Miasta Puławy.
22.    Interpelacje i zapytania radnych.
23.    Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
24.    Wolne wnioski i informacje.  
25.    Zamknięcie obrad.

 

 

 

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wenerska Hanna
Dodano do BIP dnia: 2018-12-12 14:33:42