Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Puławy

Logo - Urząd Miasta Puławy

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Spraw Obywatelskich
Adres komórki

Parter pok. 15, 16, 17 Urząd Miasta Puławy, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy

Telefon
Kierownik: Iwona Próchniak, pok.17, tel.81 4586162
pok. 15, tel. 81 458 6157, tel. 81 458 6158
pok. 16, tel. 81 458 6159, tel. 81 458 6160
Fax
81 458 6199
Email

Informacje dodatkowe

 

Zakres działania

 

1. prowadzenie ewidencji ludności w zakresie rejestracji danych zgromadzonych w Powszechnym Elektronicznym Systemie Ewidencji Ludności PESEL i rejestrach mieszkańców;
2. wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz o wpisie do stałego rejestru wyborców;
3. udostępnianie danych osobowych ze zbioru PESEL lub rejestru mieszkańców;
4. wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności;
5. usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL;
6. nadawanie numeru PESEL na wniosek na podstawie odrębnych przepisów;
7. przyjmowanie zgłoszeń zastrzeżenia numeru PESEL oraz cofanie tego zastrzeżenia;
8. wykonywanie czynności związanych z realizacją obowiązku meldunkowego przez cudzoziemców;
9. przyjmowanie wniosków i prowadzenie spraw dotyczących nadawania numeru PESEL, nadawania profilu zaufanego dla obywateli Ukrainy przebywających legalnie w Polsce od 24 lutego 2022 r.;
10. sporządzanie wykazów dzieci dla szkół i przedszkoli oraz w zakresie rejestracji i kwalifikacji wojskowej;
11. sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości;
12. sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców;
13. wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania;
14. sporządzanie aktu pełnomocnictwa do głosowania;
15. przyjmowanie wniosków o wydanie dowodów osobistych w formie papierowej oraz formie elektronicznej i przekazywanie danych do Rejestru Dowodów Osobistych;
16. wydawanie dowodów osobistych i dokumentów z kodem PUK;
17. wykonywanie czynności związanych z aktywacją warstwy elektronicznej dowodu;
18. obsługa mobilnej stacji wydawania dowodów osobistych na obszarze powiatu;
19. przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego i wydawanie zaświadczeń w tym zakresie;
20. unieważnianie dowodów osobistych;
21. wprowadzanie informacji do Rejestru Danych Kontaktowych;
22. udostępnianie danych z ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych;
23. prowadzenie archiwum dowodów osobistych.

 
Źródło: Regulamin Organizacyjny dla Urzędu Miasta Puławy.

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Abramek Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2006-05-12
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2019-06-06