Szczegółowe dane komórki
Piętro 1, pokój 105, 118, 119 piętro 2, pokój 214 Urząd Miasta Puławy ul. Lubelska 5 24-100 Puławy
pokój 214 sekreteriat Wiceprezydenta tel.814586104
pokój 118 tel. 81 458 61 07
pokój 119 Kadry 81 458 61 06
Zakres działania:
1. opracowywanie propozycji, opiniowanie i koordynowanie wdrażania zmian w organizacji Urzędu, w tym projektów regulaminów, instrukcji i pism okólnych Prezydenta dotyczących sfery organizacyjnej;
2. techniczna, organizacyjna i kancelaryjna obsługa kolegium Prezydenta oraz narad zwoływanych przez Prezydenta i Zastępcy Prezydenta;
3. prowadzenie sekretariatów Prezydenta i Zastępcy Prezydenta;
4. nadzór nad realizacją uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta oraz interpelacji, wniosków radnych i komisji Rady Miasta;
5. opracowywanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta oraz z działalności Prezydenta;
6. prowadzenie rejestru upoważnień, pełnomocnictw, zarządzeń Prezydenta;
7. prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych w imieniu Miasta Puławy;
8. prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych;
9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
10. nadawanie biegu zgłoszonym skargom i wnioskom, koordynacja i kontrola terminowego ich załatwienia oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorczych sprawozdań;
11. prowadzenie zbioru przepisów prawa miejscowego (zarządzeń Prezydenta);
12. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta, w tym ustalanie uprawnień ze stosunku pracy;
13. organizowanie przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników;
14. organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze;
15. organizowanie i nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej;
16. koordynowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników;
17. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów;
18. załatwianie spraw emerytalnych i rentowych pracowników Urzędu Miasta oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta;
19. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) oraz pozostałych aktów wykonawczych z zakresu ochrony danych osobowych;
20. nadzorowanie przestrzegania przepisów dotyczących porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie;
21. zbieranie i przechowywanie oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych;
22. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom odznaczeń;
23. wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami naczelnych organów Państwa (Sejmu, Senatu, Prezydenta RP), wyborami do organów samorządu terytorialnego, Parlamentu Europejskiego oraz przeprowadzaniem referendum;
24. prowadzenie rejestru miejskich jednostek organizacyjnych;
25. organizowanie przyjęć interesantów przez Prezydenta i Zastępcy Prezydenta;
26. prowadzenie dokumentacji związanej z przyznawaniem ryczałtów za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych;
27. szkolenie pracowników z zakresu BHP;
28. prowadzenie dokumentacji wypadków przy pracy;
29. zapewnienie przestrzegania przepisów BHP;
30. sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie;
31. inicjowanie poprawy warunków BHP;
32. wykonywanie prac związanych z aktywizacją zawodową bezrobotnych w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy;
33. współpraca z Wydziałem Finansowo-Księgowym w zakresie realizacji zapisów ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych.
Źródło: Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Puławy.
Pracownicy
pokój 106, I - piętro (wejście przez Sekretariat) tel. 814586105