Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Puławy

Logo - Urząd Miasta Puławy

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Organizacyjny
Adres komórki

Piętro 1, pokój 105, 118, 119 piętro 2, pokój 214 Urząd Miasta Puławy ul. Lubelska 5 24-100 Puławy

Telefon
pokój 105 sekretariat Prezydenta tel. 81 458 61 05
pokój 214 sekreteriat Wiceprezydenta tel.814586104
pokój 118 tel. 81 458 61 07
pokój 119 Kadry 81 458 61 06
Fax
81 458 61 99
Email


Informacje dodatkowe

 

Zakres działania:

 

1. opracowywanie propozycji, opiniowanie i koordynowanie wdrażania zmian w organizacji Urzędu, w tym projektów regulaminów, instrukcji i pism okólnych Prezydenta dotyczących sfery organizacyjnej;
2. techniczna, organizacyjna i kancelaryjna obsługa kolegium Prezydenta oraz narad zwoływanych przez Prezydenta i Zastępcy Prezydenta;
3. prowadzenie sekretariatów Prezydenta i Zastępcy Prezydenta;
4. nadzór nad realizacją uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta oraz interpelacji, wniosków radnych i komisji Rady Miasta;
5. opracowywanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta oraz z działalności Prezydenta;
6. prowadzenie rejestru upoważnień, pełnomocnictw, zarządzeń Prezydenta;
7. prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych w imieniu Miasta Puławy;
8. prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych;
9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
10. nadawanie biegu zgłoszonym skargom i wnioskom, koordynacja i kontrola terminowego ich załatwienia oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorczych sprawozdań;
11. prowadzenie zbioru przepisów prawa miejscowego (zarządzeń Prezydenta);
12. prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta, w tym ustalanie uprawnień ze stosunku pracy;
13. organizowanie przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników;
14. organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze;
15. organizowanie i nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej;
16. koordynowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników;
17. organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów;
18. załatwianie spraw emerytalnych i rentowych pracowników Urzędu Miasta oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych Miasta;
19. nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych zgodnie z treścią rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) oraz pozostałych aktów wykonawczych z zakresu ochrony danych osobowych;
20. nadzorowanie przestrzegania przepisów dotyczących porządku i dyscypliny pracy w Urzędzie;
21. zbieranie i przechowywanie oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów miejskich jednostek organizacyjnych;
22. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom odznaczeń;
23. wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami naczelnych organów Państwa (Sejmu, Senatu, Prezydenta RP), wyborami do organów samorządu terytorialnego, Parlamentu Europejskiego oraz przeprowadzaniem referendum;
24. prowadzenie rejestru miejskich jednostek organizacyjnych;
25. organizowanie przyjęć interesantów przez Prezydenta i Zastępcy Prezydenta;
26. prowadzenie dokumentacji związanej z przyznawaniem ryczałtów za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych;
27. szkolenie pracowników z zakresu BHP;
28. prowadzenie dokumentacji wypadków przy pracy;
29. zapewnienie przestrzegania przepisów BHP;
30. sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie;
31. inicjowanie poprawy warunków BHP;
32. wykonywanie prac związanych z aktywizacją zawodową bezrobotnych w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy;
33. współpraca z Wydziałem Finansowo-Księgowym w zakresie realizacji zapisów ustawy o Pracowniczych Planach Kapitałowych.

Źródło: Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Puławy.


Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Kierownik
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pokój 106, I - piętro (wejście przez Sekretariat) tel. 814586105 


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Abramek Krzysztof
Data wytworzenia informacji:
2005-07-26
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2019-06-06