Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówInformujemy, że dnia 26 listopada 2020 r. od godziny 16.00 była prowadzona transmisja online XXV sesji Rady Miasta Puławy VIII kadencji.
Link do wideo z sesji link do transmisji
Porządek obrad :
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Złożenie ślubowania przez radnego.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z XXIII sesji Rady Miasta Puławy z 20 października 2020 r.
5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżawy nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Puławy.
6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku jej podziału.
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenkiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego dotyczącego współdziałania gmin przy realizacji zadania polegającego na wyznaczeniu obszaru i granic aglomeracji Puławy.
9. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 w Puławach - punkt zdjęty z porządku obrad
10. Podjęcie uchwały w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie ustalenia diet dla radnych za udział w pracach Rady i jej organów.
11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Budżetu, Gospodarki Miejskiej i Planowania Przestrzennego.
12. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Oświaty i Wychowania.
14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej.
15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania doraźnej Komisji ds. Budżetu Obywatelskiego.
16. Przyjęcie protokołu Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Puławy z kontroli realizacji zadań ze środków budżetu miasta na dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej na terenie gminy Miasto Puławy.
17. Informacja Prezydenta Miasta Puławy o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Miasto Puławy za rok szkolny 2019/2020.
18. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miasta i działalności Prezydenta Miasta Puławy za okres od 19.10.2020 r. do 13.11.2020 r.
19. Interpelacje i zapytania radnych.
20. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
21. Wolne wnioski i informacje.
22. Zamknięcie obrad.
Dodano do BIP dnia: 2020-11-27 11:25:32