Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Puławy

Logo - Urząd Miasta Puławy

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Sesja z dnia 25 kwietnia 2024 r.
Data utworzenia
2024-04-26
Opis

Informujemy, że dnia 25 kwietnia 2024 r. od godziny 16.00 była prowadzona transmisja online LXXI sesji Rady Miasta Puławy VIII kadencji. 

Link do wideo z sesji: sesja bez napisów

Porządek obrad:

Porządek obrad: 
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad. 
2. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miasta Puławy nr LXX z 21 marca 2024 r. 
3. Podjęcie uchwał:  w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Puławy na lata 2024-2028 i w sprawie zmian w budżecie Miasta Puławy na rok 2024:
a) odczytanie opinii Komisji Rady Miasta,
b) dyskusja i głosowanie ewentualnych wniosków do projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Miasta Puławy na rok 2024 oraz do projektu uchwały w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Puławy na lata 2024 - 2028,
c) głosowanie nad uchwałą w sprawie zmian w wieloletniej prognozie finansowej Miasta Puławy na lata 2024-2028,
d) głosowanie nad uchwałą w sprawie zmian w budżecie Miasta Puławy na rok 2024. 
4. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniach treningowych lub wspomaganych.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia dotacji Parafii św. Józefa w Puławach na realizację zadania pn. „Renowacja zabytków w Parafii św. Józefa w Puławach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia dotacji Parafii Wniebowzięcia NMP w Puławach na realizację zadania pn. „Rewaloryzacja portyku kościoła parafii pw. Wniebowzięcia NMP wraz z budynkiem plebanii w Puławach” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
7. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Puławy do roku 2030.
8. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Zarządu Dróg Miejskich w Puławach.
9. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Puławy.
10. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023.
11. Sprawozdania z pracy stałych i doraźnych Komisji Rady Miasta Puławy za rok 2024.
13. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miasta i działalności Prezydenta Miasta Puławy za okres od  12.03.2024 r. do  12.04.2024 r. 
14. Interpelacje i zapytania radnych. 
15. Odpowiedzi na interpelacje.
16. Wolne wnioski i informacje. 
16 a    Podsumowanie działalności VIII kadencji Rady Miasta Puławy w latach 2018 – 2024. 
17. Zamknięcie obrad.
 
 
LXXI Sesja Rady Miasta Puławy w dniu 25.04.2024r. (z napisami):
 
 
 

 

Załączniki
pdf 490 KB pobrano: 2 razy
pdf 52,2 KB pobrano: 2 razy
pdf 184 KB pobrano: 1 raz
pdf 186 KB pobrano: 1 raz
pdf 183 KB pobrano: 1 raz
pdf 182 KB pobrano: 2 razy
pdf 185 KB pobrano: 2 razy
pdf 186 KB pobrano: 1 raz
pdf 185 KB pobrano: 1 raz
pdf 185 KB pobrano: 2 razy
pdf 183 KB pobrano: 1 raz
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Wenerska Hanna
Dodano do BIP dnia: 2024-04-26 13:29:04