Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Puławy

Logo - Urząd Miasta Puławy

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Spraw Obywatelskich
Adres komórki
Parter pok. 15, 16, 17 Urząd Miasta Puławy ul. Lubelska 5 24 - 100 Puławy
Telefon
Kierownik: Iwona Próchniak, pok. 17, tel. 81 458 6162
pok. 15, tel. 81 458 6157, tel. 81 458 6158
pok. 16, tel. 81 458 6159, tel. 81 458 6160
Fax
81 458 6199
Email

Informacje dodatkowe

Zakres działania

 


 

1) prowadzenie ewidencji ludności w zakresie rejestracji danych o miejscu pobytu osób, urodzeniach, zmianach stanu cywilnego, obywatelstwa, imion i nazwisk oraz o zgonach,

 

2) przekazywanie wojewodzie danych wprowadzonych do gminnego zbioru meldunkowego oraz powiadamianie o nadaniu numeru PESEL,

 

3) przekazywanie danych pomiędzy organami prowadzącymi ewidencję ludności oraz powiadamianie o nadaniu numeru PESEL z wykorzystaniem Portalu Informacyjnego Administracji (PIA),

 

4) rozstrzyganie wątpliwości co do charakteru pobytu w drodzie decyzji administracyjnej,

 

5) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawie wymeldowania na wniosek strony lub z urzędu,

 

6) występowanie z urzędu o nadanie numeru PESEL,

 

7) udostępnianie danych osobowych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,

 

8) wydawanie zaświadczeń z akt ewidencji ludności,

 

9) sporządzanie wykazów dzieci dla szkół i przedszkoli,

 

10) prowadzanie i aktualizacja rejestru wyborców,

 

11) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości w zakresie stałego rejestru wyborców,

 

12) sporządzanie i aktualizacja spisów wyborców,

 

13) wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania,

 

14) sporządzanie aktu pełnomocnictwa do głosowania,

 

15) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego,

 

16) wydawanie dowodów osobistych,

 

17) pośrednictwo w zakresie wydawania dowodów osobistych mieszkańcom innych gmin przebywającym na terenie Miasta,

 

18) wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,

 

19) unieważnianie dowodów osobistych,

 

20) prowadzenie archiwum dowodów osobistych,

 

21) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na przeprowadzenie zbiórek publicznych na terenie Miasta,

 

22) przyjmowanie zawiadomień o zgromadzeniach publicznych na terenie miasta oraz wydawanie decyzji zakazujących zgromadzeń publicznych,

 

23) wydawanie, rejestrowanie, aktywowanie i personalizacja karty miejskiej obsługującej podpis elektroniczny.

 


Źródło: Regulamin Organizacyjny dla Urzędu Miasta Puławy.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Brak przypisanych pracowników
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Łysiak Sylwia
Data wytworzenia informacji:
2006-05-12
Osoba wprowadzająca informację:
Administrator Administrator
Dodano do BIP dnia:
2019-06-06