Szczegółowe dane komórki
pokój 214 sekreteriat Wiceprezydentów tel. 81 458 61 04
pokój 118 tel. 81 458 61 07
pokój 119 Kadry 81 458 61 06
Zakres działania:
1) opracowywanie propozycji, opiniowanie i koordynowanie wdrażania zmian w organizacji Urzędu, w tym projektów regulaminów, instrukcji i pism okólnych Prezydenta dotyczących sfery organizacyjnej,
2) techniczna, organizacyjna i kancelaryjna obsługa kolegium Prezydenta oraz narad zwoływanych przez Prezydenta i Wiceprezydentów,
3) prowadzenie sekretariatów Prezydenta i Wiceprezydentów,
4) nadzór nad realizacją uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta oraz interpelacji, wniosków radnych i komisji Rady Miasta,
5) opracowywanie sprawozdań z realizacji uchwał Rady Miasta, zarządzeń Prezydenta oraz z działalności Prezydenta,
6) prowadzenie rejestru upoważnień, pełnomocnictw, zarządzeń Prezydenta,
7) prowadzenie centralnego rejestru umów zawieranych w imieniu Gminy Miasto Puławy i Urzędu Miasta,
8) prowadzenie rejestru interpelacji i zapytań radnych,
9) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
10) nadawanie biegu zgłoszonym skargom i wnioskom, koordynacja i kontrola terminowego ich załatwienia oraz opracowywanie w tym zakresie zbiorczych sprawozdań,
11) prowadzenie zbioru przepisów prawa miejscowego,
12) prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych miasta, w tym ustalanie uprawnień ze stosunku pracy,
13) organizowanie przeglądów kadrowych i ocen kwalifikacyjnych pracowników,
14) organizowanie naborów na wolne stanowiska urzędnicze,
15) organizowanie i nadzór nad przebiegiem służby przygotowawczej,
16) koordynowanie szkoleń i doskonalenia zawodowego pracowników,
17) organizowanie praktyk zawodowych uczniów i studentów,
18) załatwianie spraw emerytalnych i rentowych pracowników Urzędu Miasta oraz dyrektorów jednostek organizacyjnych miasta,
19) nadzorowanie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, o ochronie danych osobowych oraz przepisów dotyczących porządku i dyscypliny pracy w urzędzie,
20) zbieranie i przechowywanie oświadczeń majątkowych pracowników urzędu oraz dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych,
21) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pracownikom odznaczeń,
22) wykonywanie w zleconym zakresie prac związanych z wyborami naczelnych organów Państwa (Sejmu, Senatu, Prezydenta RP), wyborami do organów samorządu terytorialnego oraz przeprowadzaniem referendum,
23) prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych miasta,
24) organizowanie przyjęć interesantów przez Prezydenta i Wiceprezydentów,
25) prowadzenie dokumentacji związanej z przyznawaniem ryczałtów za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych,
26) szkolenie pracowników z zakresu BHP,
27) prowadzenie dokumentacji wypadków przy pracy,
28) zapewnienie przestrzegania przepisów BHP, a w szczególności:
a) wyposażenie w odzież ochronną,
b) urządzanie miejsc pracy zgodnie z obowiązującymi normami,
29) sporządzanie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w Urzędzie,
30) inicjowanie poprawy warunków BHP,
31) nadzór i koordynacja w zakresie realizacji prac społecznie użytecznych w gminnych jednostkach organizacyjnych,
32) wykonywanie prac związanych z aktywizacją zawodową bezrobotnych w porozumieniu z Powiatowym Urzędem Pracy,
Źródło: Regulamin Organizacyjny Urzędu Miasta Puławy.
Pracownicy
pokój 106, I - piętro (wejście przez Sekretariat) tel. 814586105