Szczegółowe dane komórki
pokój 10A, tel. 81 458 61 71
pokój -1, tel. 81 458 61 74
pokój 10, tel. 81 458 61 72
Zakres działania
-
administrowanie budynkiem Urzędu, planowanie remontów i modernizacji;
-
prowadzenie zakupów inwestycyjnych niezbędnych do funkcjonowania Urzędu;
-
gospodarowanie mieniem ruchomym, w tym środkami transportu;
-
prowadzenie powielarni na potrzeby Urzędu;
-
zapewnienie sprawnego funkcjonowania w Urzędzie łączności telefonii komórkowej i stacjonarnej poza telefonią VoIP;
-
dbałość o pomieszczenia i zapewnienie warunków do prawidłowego funkcjonowania archiwum zakładowego;
-
przygotowanie pomieszczeń do odbycia sesji Rady Miasta, posiedzeń komisji Rady i innych narad;
-
załatwianie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowego i technicznego na cele administracyjne, prowadzenie dokumentacji inwentarzowej, konserwacja sprzętu;
-
prowadzenie spraw związanych z likwidacją sprzętu i wyposażenia;
-
prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem i wydawaniem materiałów biurowych i innych niezbędnych do funkcjonowania Urzędu;
-
utrzymanie czystości i estetyki budynku Urzędu, a także terenu wokół budynku;
-
zaopatrywanie Urzędu w pieczęcie, ich kasowanie oraz prowadzenie rejestru pieczęci;
-
prenumerata czasopism oraz segregacja i dystrybucja prasy do odpowiednich komórek organizacyjnych;
-
zabezpieczenie obiektów i mienia Urzędu;
-
zapewnienie obsługi techniczno-biurowej wyborów naczelnych organów Państwa (Sejmu, Senatu, Prezydenta RP), organów samorządu terytorialnego i referendum;
-
obsługa transportowa Urzędu;
-
dekoracja Miasta z okazji ważnych uroczystości;
-
realizacja zadań związanych z działalnością socjalną organizowaną na rzecz osób uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
-
Prowadzenie postępowań związanych z funkcjonowaniem Urzędu Miasta zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych;
Źródło: Regulamin Organizacyjny dla Urzędu Miasta Puławy.
Pracownicy
tel. 81880 45 81 parter, pok. 10A
e-mail: gospodarczy@um.pulawy.pl